Werving en selectie van talent

Tijdens ons wervingsproces luisteren we goed naar jouw behoefte als werkgever. Wij begrijpen dat elke cent telt en dat dit efficiënt besteed moeten worden. En dat is precies wat we bereiken door het maken van duurzame matches. We hebben al meer dan 30 jaar ervaring in het vinden van personeel. Wij zijn de verbinder tussen individuen en maatschappelijk gedreven organisaties. Vooral in deze sector is het van belang om de juiste mensen te vinden die het verschil willen maken en bij willen dragen aan de maatschappij.

Whitepaper aanvragen

Skills-gerichte werving en selectie

Het draait bij ons allemaal om het vinden van duurzame matches. We zoeken naar kandidaten die niet alleen nu passen, maar ook op lange termijn bijdragen aan jouw organisatiedoelstellingen. Er is een duidelijke verschuiving van cv-gericht naar skills-gericht werven. Bij skills-gericht werven ga je op zoek naar iemand die écht past bij jouw bedrijf. Je kijkt naar persoonlijkheid, competenties, talenten en ontwikkelde vaardigheden. In ons werving- en selectieproces gebruiken we verschillende methodieken, zoals assessments, om de skills bij een kandidaat in kaart te brengen. Ook gaan we persoonlijk met de kandidaat in gesprek. Zo leren we de kandidaat echt beter kennen. Met onze methodieken ontdekken we talenten die anders onder de radar zouden blijven in traditionele werving- en selectieprocessen.

Dé match tussen kandidaat en organisatie

Uiteindelijk wil je de juiste kandidaat vinden voor de baan. Wij zijn gespecialiseerd in de publieke sector en begrijpen de unieke waarden en doelstellingen die deze organisaties hebben. We selecteren kandidaten niet alleen op hun expertise, maar kijken dus ook of ze bij de organisatiecultuur en het team passen. Soms kan het zijn dat iemand de vaardigheden heeft, maar niet goed past in de organisatie. Daarom is het zo belangrijk om verder te kijken dan alleen het cv. Op die manier maken we iedere keer een duurzame match. Een methodiek die écht werkt: meer dan 90% van onze kandidaten is na 1 jaar nog steeds werkzaam bij de opdrachtgever!

Recruitment marketingstrategie als basis

Bij recruitment marketing promoot je content en vacatures waarin jouw werkgeversmerk, ofwel employer brand, duidelijk naar voren komt. Het is alles wat je doet om jezelf als werkgever in de schijnwerpers te zetten. Op die manier trek je talent aan, betrek je ze bij jouw organisatie en overtuig je ze uiteindelijk om te solliciteren. Recruitment marketing is vooral belangrijk in het begin van het recruitmentsproces. Dit is namelijk de fase waarin kandidaten jouw organisatie leren kennen en overwegen om te solliciteren. Wij helpen je graag met jouw recruitmentmarketingstrategie.

De ervaring van...

De provincie Utrecht: op zoek naar een Treasury Specialist

Voor het team financiën was de provincie Utrecht op zoek naar een Treasury Specialist. In deze video vertellen Else Groenendijk van de provincie Utrecht en kandidaat Lex Duller, over hun ervaring met het gehele werving- en selectietraject én wat de samenwerking met ons zo prettig maakte.

Samenwerking met de gemeente Someren

In deze video vertelt Marloes van Oosterhout van de gemeente Someren over de zoektocht naar een communicatiemedewerker voor het inclusieproject. Daarbij vindt de gemeente het erg belangrijk dat de communicatiemedewerker iemand uit de doelgroep is. Jeij-collega Mika van de Corput blijkt de perfecte kandidaat. Ze vertellen beide waarom dit zo is.

Whitepaper
Duurzaam werven en selecteren

In deze whitepaper lees je alles over:

  • Waarom doen we aan werving en selectie?
  • De voorspellende waarde van werving en selectie.
  • Trends & ontwikkelingen in werving en selectie.
  • Werving en selectie: zelf doen of uitbesteden?
* verplicht veld

Vraag de whitepaper aan

Vul het formulier in om kosteloos de whitepaper 'Duurzaam werven en selecteren voor de publieke sector' aan te vragen.

Eventueel je opmerking of vraag